środa, 2 maja 2012

Uwaga .!

`. Bardzo was proszę , jeśli wchodzicie na mój blog ( a wchodzicie , bo to widzę ) , to dodawajcie komentarze czy podoba wam się blog. Możecie nawet pisać co wam się w nim nie podoba. Ja zniosę krytykę i postaram się poprawić. Ostatni rozdział dodałam tak późno , bo wydaje mi się , że nikt go nie czyta. To po co mam pisać dalej. Komentarze typu  ,, świetny rozdział .! czekam na next `` jeszcze bardziej mnie dołują.
Więc proszę was .! Czy to tak wiele .?
Pozdrawiam,
SaXelia

4 komentarze:

  1. Sorry że tak piszę no ale taka prawda że masz cudaśne rozdziały !! Po prostu ten blog masz taki fajny że najchętniej bym cie zawalała zaletami tego bloga w komentarzach ale się powstrzymuję ;) Chcesz teraz moją opinię twojego bloga? Jest (przepraszam za słownictwo xd) ZAJEBISTY !!! Tak jak ty xp I będę go czytać nawet jak go skończysz ;D Pozdroo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. `. Bardzo dziękuję za twoją opinię ^^ Chociaż ty jedna wyraziłaś swoje zdanie na temat mojego bloga :) Przynajmniej teraz wiem dla komo warto pisać dalej ;)

      Usuń
    2. Ahh to czysta przyjemność waćpanno ;)Hueh ostatnio mam faze na średniowieczną gadke xd Masz talent pisarski =] Wydaj książkę !!!! xd

      Usuń
  2. Hej. Też mam bloga i nie mam zbyt dużo komentarzy,ale widze ile odwiedzających wchodzi . Powinnaś sie cieszyć, że ludzie chcą następnych . Jesteś świetna, twój blog też :*
    Zapraszam na mojego bloga ;
    xxxpokreconaonedirection.e-blogi.pl
    Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń